Απορώ ποιοί ήταν οι 100?

Στην καινούργια δουλειά η επιτυχία κατά το ήμισι στηρίζεται στο follow up! Για να το κάνεις δε αυτό χρειάζεται οργάνωση, σωστή διαχείριση χρόνου και προτεραιότητες.

Για να διαβάζουν το blog σου προφανώς χρειάζεται να γράφεις συχνά. Δεν αποτελεί φιλοδοξία μου να αποκτήσω πολλούς αναγνώστες. Μάλλον με ενδιαφέρει περισσότερο το να αναπτύξω την δεξιότητα του γραψίματος. 

Επίσης με ενδιαφέρει να τα καταφέρω στη νέα θέση και να διατηρήσω την υπέροχη σχέση που έχω με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου.

Πώς γίνεται κανείς καλός στις διαπραγματεύσεις?

Πώς γίνεται κανείς καλός στις πωλήσεις?

Οι απαντήσεις σε τέτοιου είδους ερωτήματα είναι με την εκπαίδευση και την εξάσκηση!

Επομένως,  προσπάθησε να μάθεις και επεδίωξε να εμπλακείς σε καταστάσεις όπου θα μπορέσεις και να εξασκήσεις αυτά που μαθαίνεις. 

Με ενθουσιάζει το γεγονός του ότι μπορώ να διαβάζω το ημερολόγιό μου όποτε θελήσω κι από όπου βρεθώ.

Σχολιάστε

